WooCommerce Google Analytics
Som e-shop er det vanskeligt at konkurrere uden et grundlæggende analyse værktøj som Google Analytics. Vi tilbyder opsætning, monitorering og avanceret webshop tracking samt opsætning af særligt tilpassede rapporter der giver jeres virksomhed den rette viden at handle på. Enhver WooCommerce analyse bygger på Google Analytics eller tilsvarende statistik værktøj.
Google Tag Manager
Bruger jeres virksomhed Google Tag Manager i forvejen eller har I et behov for at kunne opsætte, ændre og debugge ændringer i tags på jeres webshop, så tilbyder WooCommerce Eksperten opsætning og monitorering af disse tjenester.
Facebook & Instagram
WooCommerce Eksperten tilbyder installering, opsætning og vedligehold af Facebook Pixel til jeres netbutik, både til at opsætte og måle på effektiviteten af reklamer samt måling og analyse af bruger adfærd i forbindelse med brug af Facebook og Instagram.
Salgsrapporter & viden
Uanset hvilken kanal I bruger til at promovere og sælge jeres varer og ydelser, så er det afgørende at følge dette op med en datadrevet analyse af hvor omsætningen ligger og hvordan interne resurser skal prioriteres.
WooCommerce Eksperten tilbyder analyse og anbefaling på bagrund af en række standard rapporter som er de værktøjer I kan bruge for at øge omsætning. Eksempeltvist kan en analyse af salgskanaler afdække hvilke kanaler sælger mindre end forventet og en søgeordsanalyse kan afdække hvad jeres besøgende egentligt søger efter.
SEO rapporter
At bruge et SEO værktøj til at måle hvor ens søgeord objektivt ligger i en google søgning er afgørende for at kunne tilpasse, forbedre og reagere på konkurrence.
Få opsat en analyse af SEO performance fra det rankingsoftware I allerede bruger eller det SEO ranking produkt som passer bedst til jeres størrelse og behov. Woocommerce Eksperten foretrækker de mange gode produkter der er udviklet til det danske marked som Accuranker eller Tinyranker